ayrıca dün feminist hatun ile sinemaya gittik.
feminist hatunun aksine ben filmin künyesini, konusunu, her bir bokunu ezberleyip öyle giderim ama bu sefer öyle olmadı afişte gördüm 3 baba oyuncuyu hadi dedim, gidiyoruz dedim. çakal'ı izlemeye dedim.
neymiş bir uğur polat, bir erkan can ve bir ismail hacıoğlu ile güzel film olmuyormuş
çok küfürlü bir film olmasında değilim ama artık bu tür filmlerin bin tane örneği var.
bu filmde karakterler eksik mesela.
diyeceksiniz bir karar ver av mevsimi'nde çok karakter analizine girmiş diye eleştiriyorsun şimdi diyorsun ki karakter işlememiş, ama iki farklı filmden bahsediyoruz. bu filmin odak noktası ismail hacıoğlu'nun canlandırdığı akın karakteri. bu çocuk niye mutsuz bütün film boyunca iç ses duyuyoruz (ki çok rahatsız edici) ama bize akın'ın psikopat kişiliğinin nereden geldiği konusunda bir açıklama yapılmıyor.
erkan can'ın canlandırdığı mafya babası tiplemesi, artık biz baydık o baymadı. net aramışlar "erkan abi, mafya babası oynayacağın bir sahne var gelsen yarım saat sonra halledersin sen". hem erkan can'ı bu model çok gördük hem de bu tipleme mafya babası çok gördük.
filmin en ilginç kısmı istanbul beyefendisi uğur polat'ı mafya babası olarak görmek oldu. evet bazı sahnelerde çok iyi iş çıkarmış da bazı sahnelerde oturmamış o haller ona, olsun biz yine de severiz.
filmin ne olduğunu ve ne için olduğunu anlamadan film bitti, ne olursa olsun cumartesi saat 11:30 majestik film seansları üstüne kaktüs'te yemek geleneği güzel valla.
filmin ne olduğunu ve ne için olduğunu anlamadan film bitti, ne olursa olsun cumartesi saat 11:30 majestik film seansları üstüne kaktüs'te yemek geleneği güzel valla.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder